آهنگهای نوستالژی

جسجوی آرامش در موسیقی

آهنگهای نوستالژی

جسجوی آرامش در موسیقی

آهنگهای نوستالژی

گاهی وقت‌ها هیچ چیز به اندازه شنیدن یک آهنگ دلنشین حال دل‌مان را خوب نمی‌کند. موسیقی این قابلیت را دارد که سرگرم‌مان کند و همین‌طور منشأ لذت و آرامش‌خاطر باشد اما پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد این پدیده مزایای روان‌شناختی بسیار زیادی نیز دارد. این عقیده که موسیقی قادر به تأثیرگذاری روی افکار، احساسات و رفتار ماست چیز عجیب‌وغریبی نیست. اگر هنگام گوش‌دادن به موسیقی تند راک مورد علاقه‌تان شاد شده‌اید یا بعد از شنیدن یک آهنگ غمگین در کنسرتی زنده اشک‌تان جاری شده، پس قدرت موسیقی را برای تأثیرگذاری روی روحیه و حتی ایجاد انگیزه در انسان برای انجام یک عمل به‌راحتی درک و تصدیق می‌کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
۱۳
آذر ۹۸

 

پس از ان غروب رفتن اولین طلوع من باش من رسیدم رو به اخر
تو بیا شروع من باش
شبو از قصه جدا کن
چکه کن رو باور من
خط بکش رو جای پای گریه های اخر من ....
اسمتو ببخش به لبهام
بیتو خالیه نفسهام
خط بکش رو باور من زیر سایبون دستهام
خواب سبز رازقی باش
عاشق همیشگی باش
خسته ام از تلخی شب تو طلوع زندگی بااش
پس از ان غروب رفتن
اولین طلوع من باش
من رسیدم رو به اخر تو بیا شروع من باش
شبو از قصه جدا کن چکه کن رو باور من
خط بکش رو جای پای گریه های اخر من

من پر از حرف سکوتم خالی ام رو به سقوطم بی تو و ابیه عشقت تشنه ام کویر لوتم
نمیخوام اشفته باشم
ارزوی خفته باشم
تو نذار اخر قصه حرفمو نگفته باشم
پس از ان غروب رفتن اولین طلوع من باش
من رسیدم رو به اخر
تو بیا شروع من باش
شب و از قصه جدا کن
چکه کن رو باور من خط بکش رو جای پای گریه های اخر من
پس از غروب رفتن اولین طلوع مممن باش ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
آرامش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی